Kvinna biten av kopplad hund i Hörby – anmälan upprättad

En kvinna blev biten av en kopplad hund på Slagtoftavägen i Hörby den 22 juni. Polisen har upprättat en anmälan om vållande till kroppsskada.
Polisen rapporterar
Den 22 juni klockan 18.01 larmades polis och ambulans till Slagtoftavägen i Hörby efter att en kvinna blivit biten av en hund. Enligt polisens uppgifter var hunden kopplad vid tillfället för händelsen.
Polisen har i nuläget ingen information om kvinnans skadeläge. En anmälan om vållande till kroppsskada har upprättats i ärendet.
Källa: Polisen
Den här artikeln har producerats med stöd av automatiserade system och externa datakällor. Vårt mål är alltid att rapportera korrekt, sakligt och relevant. Trots noggranna kontroller kan fel förekomma.


